Werkgevers geven 8,7 aan WerkgeversServicepunt

In de periode van eind maart tot en met eind juni 2019 is opnieuw een groot aantal werkgevers per e-mail benaderd om aan de hand van een korte vragenlijst feedback te geven op de dienstverlening van UWV WerkgeversServicepunt in Nijmegen. Het gemiddelde cijfer voor onze dienstverlening van januari tot en met juni komt daarmee op een 8,7. We zijn trots op dit cijfer en werken toe naar een nog beter resultaat.

Een 8,7 voor onze dienstverlening aan werkgevers

De NPS vragenlijsten zijn door een extern onderzoeksbureau verzonden in verband met de Net Promoter Score, oftewel de NPS. Dit is een meet- en evaluatie-instrument om directe feedback over de dienstverlening op te vragen aan werkgevers die kort daarvoor contact met het WerkgeversServicepunt hebben gehad. Dit kan gaan over complexe en minder complexe personeelsvraagstukken, werving en selectie, een bedrijfsadvies met arbeidsanalyse, advies en ondersteuning bij wet- en regelgeving, subsidies en regelingen, omscholing en leerwerktrajecten of de inzet van bijzonder talent. Lees meer over onze werkwijze.

Wat zeggen werkgevers?

Vriendelijke, heldere communicatie en zeer professionele opleidingsmarkt.”

Onze contactpersoon heeft precies de sociale instelling die wij als bedrijf ook hebben.

Ik verheug me al op een langdurige samenwerking”

We krijgen veel geschikte kandidaten, met name vanuit de UWV kant.”

Werken mensen die meedenken, concreet en praktisch naar mogelijkheden zoeken.”

Men zet zich in. Koppelt terug. Doet zijn best. Wijst de weg.”

Wanneer mogelijk, komt men met oplossingen.”

Prima service van persoonlijk betrokken medewerkers.”

Hoe kunnen we nog beter van dienst zijn?

De bereikbaarheid en snelheid van het reageren zou beter kunnen.”

Ik denk dat als er meer betrokkenheid is (van beide kanten) en de samenwerking verbreed wordt, dat er meer uit zal komen.”

Actief benaderen als er kandidaten geplaatst moeten of kunnen worden, ook als er geen actieve vacature uit staat.”

Misschien later nog eens contact opnemen of er nog wensen zijn, als er al eerder een succesvolle plaatsing is geweest.”

Of assertiever contact opnemen om te zien of er vacatures zijn.”

Naast het aangeven van welke subsidie of garantiemogelijkheden van toepassing zijn, ook ondersteuning bieden in welke formulieren ingevuld moeten worden. Op het internet staat heel veel informatie, waar je gemakkelijk in verdwaalt.”

Hoe gaan we verder?

De maanden juli en augustus worden gebruikt om de afgelopen periode te evalueren. Wat gaat er goed en wat kan er beter? Tot medio september zullen er geen nieuwe vragenlijsten meer worden uitgestuurd. De volgende uitvraagperiode start eind september 2019.

Heeft u vragen?

WerkgeversServicepunt UWV Rijk van Nijmegen is er voor u. Uw werkgeversvraag is altijd leidend, advies en ondersteuning zijn kosteloos. Uw adviseur werkt nauw samen met onze samenwerkingspartners en zoekt het achter de schermen voor u uit. Zo heeft u uw handen vrij voor andere zaken. Heeft u nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met een van onze adviseurs of mail naar info@wspnijmegen.nl

Meer weten over het NPS onderzoek?

Neem dan contact op met Denise van Hoof, manager UWV WerkgeversServicepunt Rijk van Nijmegen via info@wspnijmegen.nl