WerkgeversServicepunt 9,0 voor dienstverlening

In de periode van 17 september tot 17 december 2018 is een groot aantal werkgevers per e-mail benaderd om aan de hand van een korte vragenlijst feedback te geven op de dienstverlening van UWV WerkgeversServicepunt in Nijmegen. Het gemiddelde cijfer voor onze dienstverlening over deze periode is een 9,0. We zijn trots op dit resultaat.

Een 9,0 voor onze dienstverlening

De vragenlijsten zijn door een extern onderzoeksbureau verzonden in verband met de Net Promoter Score (NPS). Dit is een meet- en evaluatie-instrument om directe feedback over de dienstverlening op te vragen aan werkgevers die kort daarvoor contact met een WerkgeversServicepunt hebben gehad.

Wat zeggen werkgevers over ons?

Er wordt goed geluisterd en zeer snel gehandeld;

Positief resultaat vanwege de behulpzaamheid om tot een oplossing te komen; 

Snel meerdere kandidaten voor onze openstaande vacatures;

Servicegericht en prettig om mee samen te werken;

Men zet zich in. Koppelt terug. Doet zijn best. Wijst de weg;

Aanrader, er is een behoorlijk kandidatenbestand bij UWV.

Hoe gaan we verder?

De maanden januari en februari worden gebruikt om de afgelopen periode te evalueren. Wat gaat er goed en wat kan er beter? Tot medio maart zullen er geen nieuwe vragenlijsten meer worden uitgestuurd. De volgende uitvraagperiode start eind maart en loopt tot eind juni 2019.

Heeft u vragen?

Wilt u meer weten over dit onderzoek? Neem dan contact op met Denise van Hoof, manager UWV WerkgeversServicepunt Rijk van Nijmegen via info@wspnijmegen.nl